ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate

To


インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要
  2. 甲南大学学生相談室紀要
  3. 第25号 (2017)

現代学生と園芸療法

https://doi.org/10.14990/00003425
https://doi.org/10.14990/00003425
75f011bd-c64b-4d7a-89d8-3143e19e9fc2
名前 / ファイル ライセンス アクション
K03232.pdf K03232.pdf (1.6 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2019-11-08
タイトル
タイトル 現代学生と園芸療法
タイトル
タイトル Students Today and Gardening Therapy
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
主題 gardening therapy
キーワード
主題 history of vegetables
キーワード
主題 disturbed students
資源タイプ
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.14990/00003425
ID登録タイプ JaLC
著者 青木, 健次

× 青木, 健次

WEKO 6312

青木, 健次

ja-Kana アオキ, ケンジ

en AOKI, Kenji

Search repository
渡里, 千賀

× 渡里, 千賀

WEKO 5313

渡里, 千賀

ja-Kana ワタリ, チカ

en WATARI, Chika

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 In this paper, gardening therapy is examined as a part of student counseling activities. Gardening therapy is a supplementary way to foster students who have difficulties in improving themselves through verbal interaction. The main activities were growing vegetables. As working together with students, knowledge on cultivation method and vegetables were taught to a good enough extend and this is where psychotherapeutic consideration is needed.
The vegetables eaten by us in daily life are the results of efforts made by the humanity over a long period of history and it is still under improvement. On the other hand, touching the soil and growing vegetables are fundamental activities of human being and also the interparticipation of vegetable and human life. By observing the crop plants carefully, providing the necessary care and by growing the plants, we also grow.
書誌情報 甲南大学学生相談室紀要
en : Bulletin of Konan Student Counseling Room

号 25, p. 17-24, 発行日 2018-02-28
出版者
出版者 甲南大学カウンセリングセンター学生相談室
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 15:01:16.027593
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

AOKI, Kenji, WATARI, Chika, 2018, Students Today and Gardening Therapy: 甲南大学カウンセリングセンター学生相談室, 17–24 p.

Loading...

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3