WEKO3
アイテム
Reading to Learn in a Content-Based EFL Program
https://doi.org/10.14990/00004082
https://doi.org/10.14990/00004082b8406be5-c79f-450f-acda-ab52ad0b18fc
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2022-03-24 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Reading to Learn in a Content-Based EFL Program | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
キーワード | ||||||
主題 | Content-Based Instruction (CBI) | |||||
キーワード | ||||||
主題 | CUBE Accelerated Language and Academics (CALA) | |||||
キーワード | ||||||
主題 | Genre Pedagogy | |||||
キーワード | ||||||
主題 | Reading to Learn (R2L) | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ID登録 | ||||||
ID登録 | 10.14990/00004082 | |||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||
著者 |
パーマー, ロジャー
× パーマー, ロジャー |
|||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | In 2021, a new CUBE Accelerated Language and Academics (CALA) elective program of study for ambitious and highly motivated language learners was instituted in the Hirao School of Management, Konan University. As part of the CALA Academic Foundations I (AF-I) course for incoming freshmen, part of the materials designed for the course adopted some Reading to Learn (R2L) strategies (Rose, 2011). This paper gives an overview of developments in using R2L in the program so far and considers expanding its use further. | |||||
書誌情報 |
Hirao School of Management Review en : Hirao School of Management Review 巻 12, p. 49-62, 発行日 2022-03-31 |
|||||
出版者 | ||||||
出版者 | 甲南大学マネジメント創造学部HSMR編集委員会 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 21860165 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA12529030 | |||||
フォーマット | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | application/pdf | |||||
著者版フラグ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 |