ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate

To


インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要
  2. 甲南大学教育学習支援センター紀要
  3. 第5号

Engaging Learners with Team-Based Learning (TBL)

https://doi.org/10.14990/00003617
https://doi.org/10.14990/00003617
1e94e0ef-4032-4c71-95e9-ee10cd8924e9
名前 / ファイル ライセンス アクション
K03416.pdf K03416.pdf (690.8 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2020-07-18
タイトル
タイトル Engaging Learners with Team-Based Learning (TBL)
言語
言語 eng
キーワード
主題 TBL
キーワード
主題 PBL
キーワード
主題 Active Learning
キーワード
主題 Action Research
キーワード
主題 Learner Engagement
資源タイプ
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.14990/00003617
ID登録タイプ JaLC
著者 ジョーンズ, ブレント

× ジョーンズ, ブレント

WEKO 3205

ジョーンズ, ブレント

ja-Kana ジョーンズ, ブレント

en Jones, Brent Allen

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This paper introduces an action research project conducted at the Hirao School of Management during the 2019 Fall semester. The project involved a group of twenty-eight students enrolled in a Beer Industry Project (BIP) taught by the author, and aimed at investigating the effectiveness of augmenting a project-based learning (PBL) curriculum with team-based learning (TBL) elements. This report starts with some contextual background, goes on to offer brief outlines of PBL and TBL, and then includes a week-by-week overview of how each class meeting unfolded. Findings and discussion are then provided to evaluate the successes and shortcomings. It is hoped that this research might inspire others to experiment with PBL, TBL and other active learning approaches.
書誌情報 甲南大学教育学習支援センター紀要
en : Memoirs of Learning Utility Center for Konan University Students

巻 5, p. 61-78, 発行日 2020-03-23
出版者
出版者 甲南大学教育教職センター
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 2432-2334
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12776153
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 15:08:20.754092
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

Jones, Brent Allen, 2020, Engaging Learners with Team-Based Learning (TBL): 甲南大学教育教職センター, 61–78 p.

Loading...

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3