ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate

To


インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要
  2. 言語と文化
  3. 第26号 (2022)

学生の意欲を高める対面、オンライン、ハイブリッド授業 ― What, How, and Why

https://doi.org/10.14990/00004173
https://doi.org/10.14990/00004173
9a4fcc7e-79d7-4697-a8f2-0a34ee455e12
名前 / ファイル ライセンス アクション
K03969.pdf K03969.pdf (1.4 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2022-05-11
タイトル
タイトル 学生の意欲を高める対面、オンライン、ハイブリッド授業 ― What, How, and Why
タイトル
タイトル Face-to-face, online, and hybrid classes to enhance student motivation: What, How, and Why
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
主題 双方向型コミュニケーション
キーワード
主題 対面式授業
キーワード
主題 オンライン授業
キーワード
主題 ハイブリッド型授業
キーワード
主題 Zoom
キーワード
主題 Interactive communication
キーワード
主題 face-to-face class
キーワード
主題 online class
キーワード
主題 hybrid class
キーワード
主題 Zoom
資源タイプ
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.14990/00004173
ID登録タイプ JaLC
著者 野村, 和宏

× 野村, 和宏

WEKO 7650
e-Rad 00149618

野村, 和宏

ja-Kana ノムラ, カズヒロ

en NOMURA, Kazuhiro

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The global outbreak of the new Corona virus has brought about a major change in educational methods. University classes, which used to be conducted face-to-face, have shifted to online classes in the digital space. Although we are benefiting from the technological advances that have made online classes possible, there are still many issues that need to be resolved, such as how to ensure the same level of learning and two-way communication between teachers and learners that is possible in face-to-face classes. In this paper, I will summarize the type of communication that takes place between teachers and students in the classroom, and then discuss how to increase students' motivation and learning effectiveness in a simultaneous hybrid class that combines face-to-face and online classes. In addition, I will report on how to realize two-way communication activities between students participating in the online class and those participating in the face-to-face class in the classroom.
書誌情報 言語と文化
en : The Journal of the Institute for Language and Culture

巻 26, p. 19-38, 発行日 2022-03-10
出版者
出版者 甲南大学国際言語文化センター
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 13476610
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA11424274
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 14:59:34.146727
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

NOMURA, Kazuhiro, 2022, Face-to-face, online, and hybrid classes to enhance student motivation: What, How, and Why: 甲南大学国際言語文化センター, 19–38 p.

Loading...

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3