ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate

To


インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要
  2. Hirao School of Management Review
  3. 第12巻 (2022)

The Influence of Instructional Practices on Learner Engagement

https://doi.org/10.14990/00004081
https://doi.org/10.14990/00004081
a92296e7-5212-4a0b-a9c7-eb9f14e3964a
名前 / ファイル ライセンス アクション
K03877.pdf K03877.pdf (723.4 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2022-03-24
タイトル
タイトル The Influence of Instructional Practices on Learner Engagement
言語
言語 eng
キーワード
主題 Learner Engagement
キーワード
主題 English as a Foreign Language (EFL)
キーワード
主題 Self-Determination Theory (SDT)
キーワード
主題 Instructional Strategies
キーワード
主題 Content and Language Integrated Learning (CLIL)
キーワード
主題 Learner Engagement
キーワード
主題 English as a Foreign Language (EFL)
キーワード
主題 Self-Determination Theory (SDT)
キーワード
主題 Instructional Strategies
キーワード
主題 Content and Language Integrated Learning (CLIL)
資源タイプ
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.14990/00004081
ID登録タイプ JaLC
著者 ジョーンズ, ブレント

× ジョーンズ, ブレント

WEKO 3205

ジョーンズ, ブレント

ja-Kana ジョーンズ, ブレント

en Jones, Brent Allen

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This paper reports on research into learner engagement in English as a Foreign (EFL) contexts at universities in Japan. Findings related to instructional practices from a mixed-methods investigation conducted at two private universities in western Japan are presented with pedagogical implications and suggestions for further research. Three teachers and their 19 to 20 year-old Japanese learners were observed three times over a fifteen-week school term. These observations were followed up by interviews with the teachers and a small number of learners. Specific instructional strategies found to significantly influence levels of learner engagement (positively or negatively) were (1) strategic use of pair and group work, (2) patterns or rhythms of instruction, (3) questioning style, and (4) scaffolding techniques. Teacher authenticity and presence are discussed as key malleable elements that can be levered to increase learner engagement in classroom activities.
書誌情報 Hirao School of Management Review
en : Hirao School of Management Review

巻 12, p. 21-48, 発行日 2022-03-31
出版者
出版者 甲南大学マネジメント創造学部HSMR編集委員会
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 21860165
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12529030
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 15:08:30.516229
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

Jones, Brent Allen, 2022, The Influence of Instructional Practices on Learner Engagement: 甲南大学マネジメント創造学部HSMR編集委員会, 21–48 p.

Loading...

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3