ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate

To


インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要
  2. Hirao School of Management Review
  3. 第5巻 (2015)

Influence of Attitude on Consumers’ Awareness toward Halal Cosmetics in Malaysia

https://doi.org/10.14990/00001666
https://doi.org/10.14990/00001666
32f84675-897b-45cf-b072-2e169d79d8f8
名前 / ファイル ライセンス アクション
K01575.pdf K01575 (237.0 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2016-03-15
タイトル
タイトル Influence of Attitude on Consumers’ Awareness toward Halal Cosmetics in Malaysia
タイトル
タイトル Influence of Attitude on Consumers’ Awareness toward Halal Cosmetics in Malaysia
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
主題 Consumer awareness
キーワード
主題 Halal branding
キーワード
主題 Cosmetic products
キーワード
主題 Halal exposure
キーワード
主題 Women
資源タイプ
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.14990/00001666
ID登録タイプ JaLC
著者 Siti Nor Bayaah Ahmad

× Siti Nor Bayaah Ahmad

WEKO 3109

Siti Nor Bayaah Ahmad

Search repository
Yunus , Shaharudin

× Yunus , Shaharudin

WEKO 3110

Yunus , Shaharudin

Search repository
Rose, Roslan

× Rose, Roslan

WEKO 3111

Rose, Roslan

Search repository
Siti Nor Bayaah Ahmad

× Siti Nor Bayaah Ahmad

WEKO 3104

en Siti Nor Bayaah Ahmad

Search repository
Yunus , Shaharudin

× Yunus , Shaharudin

WEKO 3105

en Yunus , Shaharudin

Search repository
Rose, Roslan

× Rose, Roslan

WEKO 3106

en Rose, Roslan

Search repository
書誌情報 Hirao School of Management review

巻 5, p. 112-123, 発行日 2015-03-30
出版者
出版者 甲南大学マネジメント創造学部HSMR編集委員会
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 21860165
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12529030
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 16:07:13.966043
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

Siti Nor Bayaah Ahmad, Yunus , Shaharudin, Rose, Roslan, Siti Nor Bayaah Ahmad , Yunus , Shaharudin, Rose, Roslan, 2015, Influence of Attitude on Consumers’ Awareness toward Halal Cosmetics in Malaysia: 甲南大学マネジメント創造学部HSMR編集委員会, 112–123 p.

Loading...

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3