ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To

Field does not validate

To


インデックスリンク

インデックスツリー

  • RootNode

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要
  2. Hirao School of Management Review
  3. 第11巻 (2021)

Fostering Engagement with Team-Based Learning (TBL) in Larger Japanese University Classrooms

https://doi.org/10.14990/00003799
https://doi.org/10.14990/00003799
97dbbced-d65f-47b1-8e7d-21cf11b9dcd6
名前 / ファイル ライセンス アクション
K03598.pdf K03598.pdf (1.3 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2021-04-07
タイトル
タイトル Fostering Engagement with Team-Based Learning (TBL) in Larger Japanese University Classrooms
タイトル
タイトル Fostering Engagement with Team-Based Learning (TBL) in Larger Japanese University Classrooms
言語 en
言語
言語 eng
キーワード
主題 Team-Based Learning
キーワード
主題 Active Learning
キーワード
主題 Action Research
キーワード
主題 Intercultural Competence
キーワード
主題 Intercultural Understanding
資源タイプ
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.14990/00003799
ID登録タイプ JaLC
著者 ジョーンズ, ブレント

× ジョーンズ, ブレント

WEKO 3205

ジョーンズ, ブレント

ja-Kana ジョーンズ, ブレント

en Jones, Brent Allen

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 This paper introduces an action research project conducted at the Hirao School of Management during the 2020 Fall semester that was aimed at exploring the benefits and challenges to implementing a team-based learning (TBL) approach in larger classes at university in Japan. The participants in this study were a group of fifty-six students enrolled in an elective culture-focused course taught by the author. This report starts with some contextual background and goes on to outline the mixed-methods research design before offering a week-by-week overview of how each class meeting unfolded. Preliminary findings and discussion are then provided to highlight key issues related to using TBL in this context. It is hoped that this research might further inspire others to experiment with TBL and other active learning approaches.
書誌情報 Hirao School of Management Review
en : Hirao School of Management Review

巻 11, p. 47-74, 発行日 2021-03-31
出版者
出版者 甲南大学マネジメント創造学部HSMR編集委員会
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 21860165
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AA12529030
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 15:08:25.482265
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

Jones, Brent Allen, 2021, Fostering Engagement with Team-Based Learning (TBL) in Larger Japanese University Classrooms: 甲南大学マネジメント創造学部HSMR編集委員会, 47–74 p.

Loading...

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3